vrijdag 12 april 2013

tag about my blog.

Keep Calm and Blog On, 5x7 Print (IMPERIAL VIOLET featured) Buy 3 get One FREE keep calm art keep calm print
deze tag kwam ik tegen op een blog. Hij leek me heel erg leuk en heb hem ingevuld. Enjoy! :)





Hoe lang blog je al?
ongeveer 4 maanden. Ik begon met mijn blog begin december maar poste pas voor het eerst wat eind december. Ik begon met bloggen omdat ik andere blogs las en ik van schrijven hield. Ik dacht van "laat ik het eens uit proberen!" maar ik ben er nog niet op uit gekeken hoor!
Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
dat verschilt heel erg. Soms heb ik van die dagen dat ik er bijna geen tijd aan besteed, maar soms schrijf ik zo 5 artikelen per dag. 
Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
mijn vriendinnen wel. Maar het is niet zo dat ik aan iedereen die het wil horen vertel dat ik een blog heb. Maar als mensen er naar vragen zeg ik het wel gewoon en wil ik ze er ook best meer over vertellen. 
Hoeveel volgers heb je?
geen flauw idee. Op bloglovin geen één. Maar er zijn wel vriendinnen die me vertelt hebben dat ze elke dag een kijkje nemen!
Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Mijn vriendinnen waren fan van een blogger en ik besloot om ook maar eens een kijkje te nemen op haar blog. Meteen vond ik haar blog heel leuk en ik besloot ook een blog te beginnen, gewoon omdat ik wou kijken of ik het wat vond. Ik vond het bloggen meteen leuk. Sowieso schrijf ik al heel lang verhaaltjes en gedichtjes. 
Wat vind je het leukste aan je blog?
het plaatjes zoeken en schrijven. Mij gaat het er niet om dat ik veel bezoekers krijg. Het is natuurlijk altijd leuk als  veel mensen je verhalen lezen maar het is niet zo dat ik daarom ben begonnen met bloggen. Ik vind het al heel lang leuk om verhaaltjes te schrijven en dat kan ik nu delen met mensen die het willen lezen. 


Tumblr_lztcfjgj7s1qik149o1_500_large























Waar haal jij je inspiratie vandaan?
ik kijk om me heen en meestal komt de inspiratie dan van zelf. Ik keek ook veel op blogs van anderen om te kijken of ik daar nog nieuwe ideeen van krijg. Het is niet zo dat ik artikelen van mensen kopieer maar als mensen iets over lente schrijven kan het zijn dat ik ook wat over de lente ga schrijven. Maar dat komt niet vaak voor.
Heb je wel eens dat je geen tijd of geen zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit dan op?
ja dat heb ik wel eens, ik ben de laatste tijd heel erg moe en heb daardoor niet altijd zin. Ook heb ik het de laatste tijd erg druk met school gehad. Maar ik probeerde wel vaak genoeg te schrijven, dat is niet helemaal gelukt omdat ik ook nog eens een gebrek aan inspiratie had. 

zo dit was hem dan! Als jij ook een blog hebt zet hem dan even in de comments dan neem ik een kijkje. :)

Tumblr_mig93laj9l1rrt6o8o1_1280_large

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen