vrijdag 5 april 2013

tag 3 things.


3 dingen in mijn tas
- lippenbalsem, mijn lippen kunnen niet tegen dit weer, vandaar dat er standaard een lippenbalsem in mijn tas zit.
- ipod + oortjes, altijd bij me omdat ik niet zonder muziek kan!
- ideeën boekje voor me blog. Zodat ik overal mijn ideeën kan op schrijven!

3 dingen gevonden op mijn bureau
- mijn blogboekje
- etui
- draadloze muis
3 favoriete meubels in mijn kamer
- mijn spiegel
- bed :)
- kledingkast
3 favoriete fruitstukken
- aardbei! heel lekker op een broodje of beschuitje. of gewoon los. Ze zijn heerlijk zoet, jammer dat je ze alleen in de zomer kan eten :(
- framboos. Ja, waar zomer fruit. Ik hou van zomerfruit. Dan is het fruit lekker zoet.
- appel. Gelukkig kan je deze wel het hele jaar door eten. Appel is ook lekker zoet! 
3 dingen die ik ooit eens wil doen
- met dolfijnen spelen
- in de buitenlucht slapen
- naar disneyland gaan
3 dingen waar ik op dit moment aan denk
- mijn vriendinnen
- dat het koud is buiten
- dat ik morgen naar school moet.
3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- coyotes- Jason Mraz
3 blogsites die ik haast elke dag bezoek


3 meiden met een leuke persoonlijkheid
- sowieso hebben al mijn vriendinnen een hele leuke persoonlijkheid.
- mijn moeder :)
- Teske van teskuh.nl is volgens mij  heel leuk en gezellig. 


3 soorten favoriete make-up
- eyeliner
- mascara
- nagellak


























3 leukste kledingstukken uit mijn kast
kom er nu pas achter dat alle drie mijn kledingstukken van de H&M komen! Ik koop ook wel wat bij andere winkels hoor, maar H&M blijft mijn favoriet! 
- doodshoofd hempje - H&M
- geruit blousje - H&M
- rode broek - H&M

3 favoriete websites/webshop beauty & fashion
- hm.com
- pullandbear.com
- ohsohip.nl 

zo dit was hem weer! Als je hem wil invullen mag dat!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen