zaterdag 20 april 2013

nieuwe rubriek??



Ik ben de laatste tijd een beetje met rubrieken aan het husselen en aan het kijken wat ik wel leuk vind om te schrijven en wat niet. Toen ik daar weer eens over aan het nadenken was kwam ik op een nieuwe rubriek. Deze rubriek hebben heel veel bloggers op hun blog en ik vind het altijd heel leuk om te lezen. Een kijkje in mijn leven door middel van foto's. Ik ga het dan in plaats van mijn 2 wekelijkse tag doen. Ik vind tags wel heel leuk om te doen, maar elke twee weken vind ik een beetje overdreven. "een kijkje in mijn leven" is dus een kijkje in mijn leven (logisch!) door middel van foto's gemaakt met mijn kleine digitale cameraatje. Ik begin over 2 weken met de eerste "kijkje in mijn leven" ik wil graag weten wat jullie van deze rubriek vinden en of ik het wel moet doen of niet. dus laat een reactie achter met je mening over de rubriek 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten