donderdag 18 april 2013

music of the moment #3

Het is weer tijd voor de derde music of the moment. Deze keer zitten er heel andere nummers in dan de vorige keren.





we beginnen (zoals elke keer) met een nummer van Jason Mraz. Ik raak maar niet uit gekeken op zijn nummers. Ze zijn allemaal heel erg leuk en ik kan er naar blijven luisteren. Deze maand heb ik het nummer "coyotes" heel vaak geluisterd. Ik vind het en heel erg grappig nummer.


aan het begin van de maand heb ik heel veel nummers gedownload en ik ben op een paar nummers al echt verliefd geworden. één daar van is tangled up van Caro Emerald. Toen ik dit nummer voor het eerst luisterde kwam er een grote lach op mijn gezicht. Wat is dit een ontzettend leuk nummer zeg!



nog een nummer waar ik erg verliefd op ben geworden: Come back in my world- Alain Clark




Dit nummer heb ik ook ontdekt deze maand. Wat is the script een goede band zeg! Vooral dit nummer vind ik erg goed. 




dit nummer heeft mijn broertje mij aan geraden. Ik kende hem al maar wist niet hoe hij heette. Pumped up kicks- foster the people




eigenlijk luisterde ik nooit naar de liedjes van Glee. Maar sinds ik een app op mijn ipod heb met de liedjes van glee er in wou ik er toch wel wat vaker naar luisteren. Vandaar dat ik dit nummer heb gedownload. 




Justin Timberlake- mirrors. 



Keane- sovereign light café. Heel mooi nummer.



Macklemore- thrift shop. Dit nummer kennen jullie waarschijnlijk wel, ik vind hem heel erg grappig!



dit nummer is misschien wel een beetje saai maar ik vind hem erg fijn om bij te werken. Toen ik dit nummer op youtube zocht ben ik er dus achter gekomen dat er ook versies bestaan waar in hij 10 uur duurt. Ik zou echt niet 10 uur naar dit nummer kunnen luisteren hoor!




dit was 'm weer! welke muziek luister jij veel op dit moment?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen