woensdag 10 april 2013

mijn style #4

Het is weer tijd voor Mijn style. De 4e keer alweer! Mijn style, een artikeltje waar in ik jullie laat zien wat voor kleding ik leuk vind door middel van een polyvore collage.

My style #5

Ik heb deze keer gekozen voor een groen/ blauwe outfit. De turkooise broek en het hempje met het veertje er op vind ik erg leuk. Ook vind ik het blauwe bloesje met de stippen erg leuk. De schoenen die ik er bij heb gekozen vind ik er leuk bij staan, ze hebben ook een erg leuke kleur. De ketting komt van de newlook. Ik wou hem kopen maar helaas is hij uit de collectie gehaald. De armbandjes vind ik ook ontzettend leuk. Ik draag altijd armbandjes, gewoon omdat ik armbandjes heel leuk vind om te dragen.

wat vind jij van deze outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten