dinsdag 30 april 2013

mijn beste aankopen op Koninginnedag

Het is weer Koninginnedag  Dat betekent, door de stad lopen, kraampjes bekijken en goedkoop tweedehands spulletjes kopen. Ik ga jullie laten zien wat mijn beste aankopen waren op Koninginnedag.




























Als ik naar Koninginnedag ga koop ik meestal goedkope sieraden. Je kan zo veel meer sieraden kopen omdat alles veel goedkoper is en als je goed zoekt vind je ook echt nog leuke dingen. 2 jaar geleden was er een kraampje met hele leuke sieraden op de markt. Daar kocht ik 2 paar oorbellen en nog wat armbanden. Het jaar daarna ging ik terug om het kraampje weer te zoeken maar helaas was hij weg. Ik draag de sieraden eigenlijk nooit omdat ik de oorbellen een beetje te zwaar vind en de armbanden iets te mooi.



Vorig jaar was Koninginnedag helemaal niet leuk. Ik ging op de dag zelf weg en het leek met leuk om naar Koninginnenacht te gaan, dus ging ik met mijn broertje en een vriendin. Ik woon in Utrecht en daar komen altijd erg veel mensen op Koninginnenacht en dag af. Het was heel erg druk en helemaal niet leuk. Ik heb 4 dingen gekocht. Weer sieraden natuurlijk. 3 armbandjes en 1 paar oorbellen. Ik heb nog vaak complimenten gekregen over mijn oorbellen met de vraag waar ik ze had gekocht.



Toen ik klein was wou ik heel graag een skateboard. Dus liep ik met mijn moeder over de markt op zoek naar een skateboard. Toen we de hoop bijna hadden opgegeven zag ik aan de overkant van de straat een heel mooi skateboard liggen. We kochten hem en ik nam hem mee naar huis. Toen ik het 's middags ging uit proberen kwam er een student uit het studentenhuis in de straat op mij af. Hij heeft me toen de hele middag geholpen met skateboarden en geleerd hoe het moet.

Nu komen er twee dingen waar ik helaas geen foto van heb doordat ik ze heb weggegooid. één daarvan zijn mijn skates. Al sinds ik heel klein ben skate ik, op een dag werden mijn skates te klein en heel toevallig was het koninginnedag waar je goedkoop skates kan kopen. Dus we grepen onze kans en gingen naar de markt. Daar zagen we naast een caravan een mooi paar skates staan, die hebben we toen meegenomen (volgens mij zonder te betalen!) en daar heb ik toen een erg lange tijd op geskatet. Toen ze te klein waren heeft mijn broertje ze gekregen en daarna andere kinderen uit de straat.

het tweede ding waar ik geen foto van heb is een springstok. Zo'n stok met een veer eronder waar op je kan springen. Ik zag hem liggen en vond hem meteen heel cool. We kochten hem en thuis begon ik te oefenen. Ik heb het nooit echt goed geleerd en hij heeft een hele tijd in de schuur gelegen, maar toen ik hem kreeg vond ik hem wel heel erg leuk.

Ken je ze nog? Deze poppetjes vond ik vroeger altijd heel erg leuk. Hetti spaghetti. Altijd als het Koninginnedag was ging ik op zoek naar nieuwe poppetjes. Ik heb een keer 4 poppetjes gevonden waar je óok nog eens een gratis borsteltje voor de haren bij kreeg. Ik was er heel blij mee en heb nog heel vaak met de poppetjes gespeeld. Nu liggen ze gewoon in een doos in mijn kast en doe ik er niks meer mee.

Dit waren mijn beste aankopen (die ik me kan herinneren) op Koninginnedag. wat waren jou beste aankopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen