zaterdag 13 april 2013

maatschappelijk stage

Voor school moeten we dit jaar een maatschappelijk stage lopen. Dat houd in dat we stage moeten lopen bij een bedrijf dat geen geld verdient en dus alleen vrijwilligerswerk doet. Ik heb gekozen voor een stage bij Alzheimer Nederland. Alzheimer Nederland zet zich in voor mensen met alzheimer. Ze hebben zo'n 35.000 vrijwilligers door het hele land. Zaterdag was de alzheimer vrijwilligersdag, een dag om de vrijwilligers eens extra in het zonnetje te zetten en hun te bedanken voor het werk wat ze doen. Niet alle 35.000 vrijwilligers kwamen, er waren er zo'n 400. Ik had de opdracht gekregen een filmpje te maken als impressie van de dag. Veel plezier!






dit filmpje word binnenkort weer van youtube verwijdert omdat mijn stagebegeleider er niet tevreden mee is. Hij vertelt me eerst dat ik zelf mag weten wat ik met het filmpje doe en vervolgens krijg ik allemaal kritiek die ik hoe dan ook in mij filmpje moet verwerken. Ik word dus verplicht mijn filmpje te veranderen maar wou hem toch graag met jullie delen.

moeten jullie ook stage lopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen