zaterdag 20 april 2013

leuke dingen die mij te wachten staan.

deze kat lijkt wel een beetje op mijn eigen kat :)

Het word weer lente en er staan weer allemaal leuke dingen te wachten! In dit artikeltje vertel ik jullie wat ik nog ga doen de komende tijd.





- 6 mei ga ik met 2 vriendinnen voor het eerst in mijn leven naar de Primark! Ik ben nu al flink wat geld aan het sparen zodat ik in de primark lekker veel kan uit geven, er komt dus binnenkort nog een shoplog! We gaan met de trein naar Alexandrium en daar naar de Primark. Ik heb ook gehoord dat er een newlook in Alexandrium zit waar ik ook heel graag even een kijkje wil nemen.

- 1 mei ga ik op vakantie, ik vergeet de hele tijd waar heen maar het is sowieso in Noord Holland en aan zee. Niet heel bijzonder, geen verre landen. Maar het is bij zee dus ik ben blij. Ik ben altijd blij als ik bij zee ben. Daar krijg ik pas echt een vakantie gevoel van. Ik weet niet hoe we gaan, hoop eerlijk gezegd met de trein. Dat is voor mij het fijnst.

- in de week van 10 juli ga ik op excursie met school! We gaan zeilen, wat ik nog nooit heb gedaan. Maar zit met allemaal leuke mensen op een bootje. Het word heel erg gezellig en we hebben nu al grootse plannen voor tijdens het zeilkamp, dinsdag werden de inschrijflijsten opgehangen en je kon kiezen in welke week je wou, iedereen wou in de tweede week omdat je daarna niet meer naar school hoeft, ga je in de eerste week dan moet je de week daarna nog je opdrachten afmaken. Wij wouden dus ook in de tweede week en iedereen ging stressen. Toen het eenmaal pauze was (je mocht alleen maar in de pauze inschrijven) rende iedereen naar de inschrijflijsten. Maar wij niet, een vriendin van ons zag de lijsten hangen en dacht: laat ik ons maar eens inschrijven! Wij stonden er dus al lang op.























- 12 juli krijgen we eindelijk zomervakantie! Ik tel de dagen nu al af hoor. Ben echt wel toe aan een vakantie die langer duurt dan 2 weken. En dan na de zomervakantie naar de derde! De derde word een best spannend jaar, ik krijg havo/vwo advies en daar ben ik best benieuwd naar. Maar dat duurt nog wel even :)

wat staat jullie nog allemaal te wachten?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen