zondag 28 april 2013

Kleine fashionable Vink.

Ik heb al heel veel verschillende stijlen gehad. En als ik dan terug denk aan die stijlen dan komen er vaak nog herinneringen opborrelen.





In de kleuterklas droeg ik veel rokjes en jurkjes. Mijn moeder koos altijd uit wat ik aantrok maar als ik kleren ging kopen dan mocht ik natuurlijk wel zelf zeggen wat ik mooi vond. Maar in de kleuterklas had nog niemand een eigen stijl het waren gewoon kleuter kleren. Het liefst droeg ik rokjes of jurkjes met een maillot met streepjes of stipjes eronder. Daarop droeg ik een shirt met een print. Bloemen of streepjes dat maakt mij ook niet zo veel uit.

In groep 4 begon ik meer broeken te dragen. Geen spijkerbroeken want die vond ik lelijk. Ik droeg joggingbroeken, want die vond ik het lekkerst zitten. Het ging mij er niet om of iets mooi stond maar of het lekker zat. Ik droeg meestal gewoon een joggingbroek met een effen lange mouwen shirt. Ook droeg ik nooit vesten of truien. Ik weet niet waarom maar ik droeg ze nooit.

In groep 6 kwam ik erachter dat je ook een vest en een korte mouwen shirt over elkaar aan kon doen. Meteen kocht ik leuke vesten en korte mouwen shirts en heb daar toen erg lang in rond gelopen. De joggingbroeken bleven. Ook kocht ik laarsjes die ik onder mijn joggingbroek droeg. Dat vind ik er nu echt verschrikkelijk uit zien. Ik snap ook niet dat ik daar vroeger in rond heb kunnen lopen.

Begin groep 7 gooide ik mijn stijl nog een keer om. Ik ontdekte de skinny jeans. Ik vond ze altijd te strak zitten maar ontdekte toen dat ze eigenlijk best lekker zaten. Ik weet nog dat de eerste skinny jeans die ik droeg rood was. Ik hou nu nog steeds heel erg van rode skinny jeans. Ik droeg in die tijd gewoon nog mijn vestjes en korte mouwen shirtjes.

In groep 8 veranderde er weer iets in mijn stijl. Ik begon meer accessoires te dragen. Elke dag kwam ik met een sjaal om mijn nek naar school. Ook droeg ik vingerloze handschoentjes en riempjes. Mijn outfits waren altijd kleurrijk. Ik vond het altijd heel saai dat mensen zwart droegen en ik wou opvallen met gekleurde outfits.

Begin van de tweede veranderde mijn stijl weer een beetje. Ik begon me meer stoerder te kleden, hield van gympen en van wat wijdere kleding. Ik droeg mijn broeken lager en begon meer blousjes te dragen. Zo zie ik er nu nog steeds uit, het is niet echt vrouwelijk maar ik voel me er lekker in. Ik ga hier nu niet zo uitgebreid op in omdat ik daar al eerder een artikel over heb geschreven.

hoe is jouw stijl door de jaren heen veranderd?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen