zaterdag 6 april 2013

H&M spring collection

ja hoor! Hij is er. De lente collectie van de H&M. En ook al lijkt het alsof het nooit lente word dit jaar, ik laat jullie toch even zien wat ik graag wil hebben als het lente word.









ik heb gewoon geen één jurkje in mijn kast hangen! Dat vind ik wel een beetje erg en daarom wil ik graag voor de lente een leuk jurkje kopen. Toen ik dit jurkje in het tijdschrift zag staan werd ik meteen helemaal verliefd. Het is een vrij basic jurkje, maar toch heel erg leuk. Hij is er ook in zwart, groen, oranje, zwart wit gestreept en blauw. Als het eenmaal lente is ga ik hem snel bestellen! Dit jurkje is 9,95



ik wil ook al een tijdje een gele broek. Ik was laatst met een vriendin in de H&M en paste toen deze broek. Ik vond hem meteen heel lekker en de kleur vond ik ook heel mooi. Ze hebben hem ook in de kleur rood. Deze ga ik dus ook snel aanschaffen als extra broek voor de lente. Hij heeft ook een lekker lenteachtig kleurtje. Dat vind ik ook wel leuk. Deze broek is 19,95.



ik heb in mijn kast heel veel blousjes met ruitjes hangen. 'Tijd voor iets anders' dacht ik. Toen ik dit blousje in de H&M zag hangen was ik verkocht. Hij is donkerblauw met witte stippen. Ik vind het wel leuk om ook een keer wat anders te dragen dan ruitjes dus lijkt dit blousje mij heel erg leuk.  Gewoon met een zwart shirtje er onder kan hij prima. Hij is er ook in het wit met oranje stippen. Dit blousje is 19.95





















dit hempje is ontzttend leuk, vind ik. Ik heb al best veel hempjes maar nog eentje erbij kan geen kwaad, volgens mij. Dit is een hempje met een soort tribal print. Ze hadden hem ook in zwart wit maar die is helaas uit verkocht. Ik wil al best lang een hempje of shirtje met tribal print en toen ik deze zag von dik hem meteen heel erg leuk. Dit hempje is 9,95



nog een blouse! Ik hou gewoon heel erg van blousjes. Ik heb dit blousje al in een donkerder kleur maar vind het ook erg leuk om een wat lichtere kleur te hebben. Ik vind spijkerblousjes sowieso heel erg leuk. Dit blousje is 24,95.























ik heb al best veel van dit soort shirtjes maar vind deze wel heel erg leuk. Dit is een neon roze shirt met paarse letters. Het is een vrij simpel shirt maar ik vind de kleuren vooral heel erg leuk. Ze hebben nog veel meer van dit soort shirts maar ik vind dit shirt toch wel het allerleukst. Dit shirt is 9,95



als laatste laat ik iets zien waar ik heel erg over twijfel. Ik weet niet of dit mij gaat staan. Ik heb zelf geen mouwloze blouses maar wil het wel graag proberen. Het is wel lekker voor de zomer. Deze vind ik wel heel erg leuk. Deze heeft ook een soort tribal print. Maar ik weet echt niet of dit mij gaat staan en waar ik het dan mee moet combineren dus dit is wel een beetje een twijfelgeval. Deze blouse is 9,95.

Dit zijn de dingen die ik leuk vind uit de nieuwe H&M collectie. wat vind jij van de nieuwe collectie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten