zondag 21 april 2013

Foto muur.




Ik heb een muur op mijn kamer die ik helemaal vol geplakt heb met foto's. Kijk mee met wat er allemaal op mijn muur hangt!





de kaartjes en het bandje komen van de youtube gathering. Ik heb ze meteen op gehangen en vind ze heel erg grappig. Het linker kaartje is van Saske en het rechter kaartje van Alwin. Ik vind ze heel erg leuk en heb ze ook op het midden van mijn muur gehangen zodat ik ze altijd goed kan bekijken.



Dit kaartje vond ik laatst terug op mijn kamer het is het kaartje van mijn eindmusical in groep 8. We speelden Grease en ik was het nerdje Patty. Ik vond het een hele musical maar was niet heel blij met mijn rol. Gelukkig mocht ik wel dansen bij het dansfeest waar je 3 dansen achter elkaar moest dansen :)


deze leuke tape heb ik van mijn vriendin Mara voor mijn verjaardag gekregen, ik wist niet zo goed wat ik er mee moest want vond het zonde om het zomaar overal op te gaan plakken. Toen kwam ik op het idee om het op mijn muur te plakken. Eerst had ik maar één streep maar dat vond ik lelijk dus besloot ik er een kruisje van te maken. Ik ben niet gelovig maar vind kruisjes best leuk. 


ook deze heb ik van mijn vriendin gekregen. Het is gewoon een hartje waar uit een hartje is gesneden waarop ze "i ♥ vink" heeft geschreven. Ik vond hem laatst in mijn kamer en besloot hem op te hangen. Ik heb die vriendin al heel lang niet meer gesproken en moet haar snel weer eens spreken. 


Deze kaart heb ik gekocht bij een heel leuk winkeltje bij mij in de buurt, de Aya. Ze verkopen hele leuke tassen, sleutelhangers, kaarsjes en dus ook deze leuke kaartjes. Ze hebben er nog veel meer en ik wil er gauw nog één kopen. 


de "oud maar goud" foto! Deze foto is vorig jaar op het schoolplein gemaakt met Ande en Katinke. Ande en Katinke hadden dezelfde schoenen gekocht en het leek ons leuk om daar een foto van te maken. Ik heb hem uit eindelijk nog een beetje bewerkt door er een hartje tussen te zetten. We hebben dit jaar weer een nieuwe gemaakt en hebben besloten elk jaar zo'n soort foto te maken.


Maskers! I love it. Ook hou ik heel erg van de kleuren zwart en wit samen dus besloot ik de twee maskers naast elkaar op mijn muur te hangen. De onderste heb ik gemaakt op Kunstzinnige therapie, lang geleden. Het was wel heel leuk om te doen. De therapeut legde allemaal gips over mijn gezicht en dat ging dan intrekken. Uiteindelijk kreeg ik dus een masker in de vorm van mijn gezicht die ik zelf mocht versieren. 


dit ben ik als 4/5 jarig meisje. Ik kan me deze dag nog heel goed herinneren. Mijn broertje en ik hadden net een nieuwe fiets gekregen en we gingen rondjes fietsen in het speeltuintje bij ons om de hoek. Daar maakte mijn moeder allemaal foto's van ons. Dit is altijd mijn favoriete foto geweest van vroeger.


ook hangen er een paar "3D" dingetjes op mijn muur als sleutelhangers en bloemetjes. De bovenste twee sleutelhangers heb ik gekocht in Amsterdam tijdens een "moeder dochter dagje" de onderste sleutelhanger heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin die ik ook al heel lang niet meer heb gesproken.


ik met een reuze paard op vakantie in Limburg. Hier was ik ongeveer 7 à 8 jaar oud. 


dit is ook zo'n "ojaa" foto. Op de eiffeltoren in Parijs met allemaal leuke mensen. Dit was aan het eind van de eerste en we gingen op excursie naar Parijs. Het waren 2 hele leuke maar ook hele zware dagen. Om 3 uur opstaan en om 2 uur weer naar bed, dat is niet niks.

Dit was mijn fotomuur, ik breid hem heel vaak uit dus misschien is hij binnenkort weer anders. heb jij ook een muur bedekt met foto's?
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen