dinsdag 9 april 2013

films die ik nog wil zien

Ik ga niet zo heel vaak naar de film, ik kijk liever films thuis. Maar er zijn best wel wat films die ik wil zien. In dit artikeltje vertel ik jullie daar meer over.





burlesque
Met mijn dansgroep geven we dit jaar een voorstelling in het teken van Burlesque. Burlesque is een film met in de hoofdrol Christina Aguillera. De dansen die wij doen vind ik ontzettend leuk en de hele dans groep heeft de film al gezien, ik vind dat ik niet kan achter blijven en ben erg benieuwd naar de film.


alles is familie

deze film is een tijdje geleden in de bioscoop gekomen en ik wou er erg graag naar toe, maar ik heb het nooit gedaan. Deze film is van de zelfde makers als alles is liefde, waar ik ook erg fan van was. Hij gaat wel over wat andere onderwerpen maar hij lijkt me erg leuk!

être et avoir
dit is een Franse film en ik hou van franse films. Ik heb er nog niet veel gezien maar de films die ik heb gezien vond ik heel erg leuk. Toen ik met iemand praatte over franse films zei diegene: 'misschien moet je être et avoir eens proberen!' ik keek de trailer en de film leek me meteen heel erg leuk!




les misérables
over deze film heb ik al veel gehoord. Mensen zeggen dat dit een musicalfilm is, ze hebben moeten huilen en vonden de liedjes heel leuk. Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort films en daarom lijkt deze film mij heel erg leuk.


dit waren mijn films. welke films wil jij nog een keer zien?








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen