maandag 29 april 2013

de laatste koninginnedag.

Morgen is het koninginnedag en we worden al weken overspoeld met reclames van allemaal koninginnedag dingen. Ik zet de leukste voor jullie op een rij.






allereerst, het kroningstientje. Een munt van 10 euro die te maken heeft met de kroning. Je kan er mee betalen maar is eerder bedoeld om te verzamelen. Ik zou deze munt best wel willen hebben. Het is een leuk aandenken aan de troonswisseling. Je kan deze munt online kopen maar ook bij het postkantoor

ook de jumbo kwam met een leuke actie: de jumbol. Een grote oranje soes gevuld met slagroom. De commercial is ook heel erg leuk.


De albert heijn komt met de koningswub. Je kent ze vast wel, de wuppies. Misschien heb je ze vroeger nog wel gespaard. Je krijgt een koningswup bij 15 euro aan boodschappen. 


Bij de C1000 krijg je bij besteding van 50 euro een boek over Willem Alexander. Ook leuk. Maar of ik nou 50 euro voor een boek zou betalen....


Bij Etos krijg je een vlag van Willem Alexander bij aankoop van actieproducten. Het is een Nederlandse vlag met de foto van Willem Alexander en Maxima erop. 



Kruidvat heeft flinke korting op Oranje producten. 


Zoals je misschien wel weet krijg je bij de plus originails bij 10,00 euro aan boodschappen en op speciale actieproducten krijg je een sticker. Bij 4 stickers krijg je een originails flesje. Omdat het bijna koninginnedag is krijg je bij plus nu bij 20,00 aan boodschappen een gratis oranje originails flesje. 

Hema heeft ook een actie, de vierde tompoes gratis!

aan welke actie zou jij wel mee willen doen?






1 opmerking:

  1. leuk artikel! ik heb zin in een oranje tompouce!

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen