vrijdag 19 april 2013

blij.


Terwijl ik dit schrijf zit ik in de tuin, er is niet zoveel zon maar het is heerlijk weer! Het is 20:14 en ik heb net folders bezorgt. Heb onderweg nog stiekem kinderen van mijn oude basisschool uit gelachen omdat ze weer sponsors moeten zoeken voor hun sponsorloop en ik heel blij ben dat ik daar van af ben.

Nu zit ik lekker op de bank met paaseitjes die nog lang niet op zijn, fluitende vogeltjes en mijn kat naast me. Het is lekker weer, ik heb al mijn huiswerk af en hoef niks meer te doen vanavond. Morgen ga ik voor het eerst deze lente een legging en korte broek aan doen naar school. Ik aai mijn kat, hij kijkt heel poezig naar mij. Ik check of er nog iets gebeurt is in de wereld. Niks bijzonders, Alwin is jarig, maar die heb ik al gefeliciteerd. 2 keer zelfs. Het word langzaam donkerder, maar ik blijf buiten. Ik wil zo veel mogelijk genieten van dit weer.

Eigenlijk wil ik een ijsje halen. Ik loop straks maar even naar de ijswinkel. Ik hoor mijn broertje, hij speelt cello. Er vliegt een vliegtuig over, ik kan hem niet zien helaas. Nog een week dan heb ik meivakantie. Ik ben de dagen aan het aftellen. De meivakantie word heel leuk! Ik ga op vakantie met mijn ouders en broertje en leuke dingen doen met vriendinnen. Voor de rest goed uitrusten want ik ben toch wel heel erg moe de laatste tijd. Ik weet niet of het komt door mijn vitamine B tekort of dat ik gewoon heel hard toe ben aan vakantie. Ik ben de laatste tijd nog wel vaak ingestort, heb niet echt het idee dat mijn medicijnen helpen. Moet ik maar een keer na vragen.

Zondag word leuk. Ga voor het eerst in mijn leven vrijwilligerswerk doen. Ik ga helpen bij de dagkampen van de gehandicapten manege. Heel leuk, we gaan knutselen, een speurtocht doen en natuurlijk paardrijden! Het is de eerste keer dat ik mee help, maar ik ga samen met mijn vriendin dus dat moet goed komen. Ik heb er wel heel erg veel zin in!

ondertussen heb ik Chef'special opgezet. Mijn nieuwe liefde. Ik krijg echt vakantie gevoel van hun liedjes. Vooral stick around. Wow. Ik kijk om me heen en geniet van dit weer. Was het maar het hele jaar lente. De klok luid, half negen. Over een half uurtje ga ik maar eens naar de ijswinkel. Mijn broertje speelt nog steeds cello. Als hij klaar is vraag ik hem maar eens mee.

Mijn kat maakt zich schoon en mijn moeder is er ook bij komen zitten. Ik luister nog steeds Chef'special maar nu een ander liedje. Ik kijk op twitter. Er gaan discussies rond over vegetariƫrs en iemand stoort zich aan willem alexander. Ik luister birds van chef'special. Wel toepasselijk. Hoewel, de vogels zijn inmiddels uit gegaan. Zijn zeker gaan slapen, ofzo. Ik ga ook maar eens stoppen met schrijven, er komt toch alleen maar onzin uit mijn vingers. Ik ga wel alleen blij zijn ofzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten