zaterdag 2 maart 2013

tag: freaky facts


ik had een tag nodig, ik ging op zoek op internet en vond deze tag. Het is de bedoeling dat je een paar vragen over jezelf beantwoord over verschillende dingen.



Wat is een gekke eigenschap van je?
Ik heb hier lang over zitten nadenken want ik vond het best een moeilijke vraag. Uiteindelijk ben ik op een paar dingen gekomen.

  • als ik hyperactief ben praat ik zo snel dat mensen het niet kunnen verstaan. Ook bij boekbesprekingen op de basisschool was het nooit te verstaan omdat ik veel te snel praatte. Gelukkig heb ik daar aan gewerkt waardoor het nu beter gaat. Maar als ik hyperactief ben of over enthousiast gebeurt het me nog wel eens....
  • soms begin ik zomaar te dansen. Dan heb ik een liedje in mijn hoofd en begin ik zomaar uit het niets te dansen. Maakt niet uit waar ik ben, in de supermarkt, midden op straat of gewoon in de huiskamer. Natuurlijk levert dat wel eens rare blikken op maar dat maakt mij niet uit. 
  • ik lach áltijd! Ik heb jullie hier al wel eens eerder over verteld. Maar ik vind het toch een beetje raar en zou het soms wel willen afleren. Het is natuurlijk leuk dat ik vrolijk over kom. Maar ik kom zelfs vrolijk over in situaties dat je niet vrolijk hoort te zijn. En soms is dat wel een beetje vervelend. 
Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen ben?
Jason mraz. Ik heb het gevoel dat ik een beetje fangirl begin te worden. Ik luister zijn muziek zó vaak dat ik de meeste liedjes zo langzamer hand wel kan mee zingen. Ik hou gewoon van zijn muziek. Moeilijk uit te leggen waarom. 
Wat zijn je grootste ergernissen?
tja. Ook moelijk. Natuurlijk erger ik me wel eens aan dingen, maar om dat nu zo te gaan opnoemen is wel een beetje moelijk. Maar ik heb lang na gedacht en ben uit eindelijk wel op iets gekomen. mensen die het hele fietspad in beslag nemen tijdens het fietsen. Soms heb ik haast als ik uit school kom en dan fietsen er mensen met zijn vieren of drieen naast elkaar. Als ik dan bel gaan ze niet achter elkaar rijden ofzo. Dat vind ik soms best vervelend omdat je er dan gewoon niet langs kan. 
Wat is je favoriete slechte snack?
roze koeken. Ik eet ze niet super vaak, maar als ik ze eet. Wauw. Die dingen smelten gewoon op je tong en zijn zó zoet. Maar zó lekker! Maar eigenlijk vind ik alles met suiker gewoon lekker :)
Aan welke beautyregel hou je je niet?
ik haal niet altijd mijn make up eraf. En voordat iedereen tegen me gaat zeggen dat het slecht is. Ik weet het. Maar ik ben 's avonds soms zó moe dat ik er gewoon geen zin in heb. Ik ben gewoon een beetje lui en daarom doe ik het niet altijd. Wel bijna altijd maar soms heb ik gewoon geen zin. 
Wat is een stopwoord van je?
mijn stopwoordje veranderd bijna elke week. Of elke dag. Op dit moment heb ik er niet echt één. .  Zo was het twee weken geleden "wild" en heb ik ook een tijdje het stopwoordje "lol" gehad. Vroeger zei ik ook vaak voor dat ik wat zei "mag ik wat zeggen?" dat is wel een beetje raar, vind ik.  Ook zeg ik vaak "toch?" of "weet je wel" maar dat komt meer door mijn onzekerheid. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Je mag de tag overnemen voor op je eigen blog of je mag hem doen in de comments. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten