zondag 17 maart 2013

music of the moment #3



het is weer tijd voor een music of the moment! Ik heb deze maand wel wat nieuwe nummers waar ik vaak naar luister maar er zijn ook heel veel nummers in mijn "lijstje" gebleven.





Natuurlijk staat hij er weer in! Love is a four letter word van Jason Mraz. Tot nu toe heeft dit album in elke music of the moment gestaan. Maar hij blijft ontzettend leuk.

Toen ik laatst met ande in de bioscoop was hoorde we tijdens de trailer van een film dit nummer. We vonden hem allebei heel mooi en thuis heb ik hem opgezocht. Dat was dus the lightning strike- snow patrol

Voor de rest heb ik nog 2 nummers van one direction.
toen ik dit nummer hoorde vond ik hem meteen super leuk! Vooral het fluit gedeelte is heel leuk.

deze stond er vorige keer ook in. Maar hij blijft er in staan. Wat is dit toch een prachtig nummer. Zo prachtig dat ik er maar naar blijf luisteren. 





wat is dit een lekker nummer! Ik ben nooit zo heel erg van geweest van de nummers van maroon 5 maar deze vind ik toch wel heel erg leuk. 

dit nummer ken ik al heel lang maar had hem al heel lang niet meer geluisterd. Toch vind ik hem ontzettend leuk. 



dit vind ik ook een heel leuk nummer. Ik ken hem nog niet zo lang maar vind hem heel grappig!


sorry dat deze music of the moment een beetje kort was maar ik wil jullie niet vervelen met elke maand de zelfde nummers. 
welke nummers luister jij op dit moment veel?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen