zondag 31 maart 2013

mijn favoriete blogs en youtube kanalen


ik ben begonnen met bloggen omdat ik ge├»nspireerd werd door andere bloggers. In dit artikel vertel ik jullie welke bloggers ik volg. Ook ben ik gisteren naar de youtube gathering geweest en leek het mij leuk om jullie te vertellen  welke youtubekanalen ik volg.





teskuh.nl
dit was de blog waarmee alles begon. Mijn vriendinnen keken al vaak op de blog van Teske en toen besloot ik om ook maar een keer een kijkje te nemen. Meteen vond ik het een super leuke blog en bleef er elke dag op kijken. Ik vond het z├│ leuk wat Teske deed en wou het ook doen, zo begon ik met bloggen. Teske heeft een beautyblog met een persoonlijk tintje. Dat vind ik heel leuk. Ik kijk ook op beautyblogs die volledig over beauty gaan maar ik vind het persoonlijke heel leuk aan de blog van Teske.

veracamilla.nl
vera camilla heeft een blog die volledig over beauty gaat. Ze schrijft reviews en maakt shoplogs. Ik vind dat Vera heel mooi schrijft en hele goeie foto's maakt.

everythingtim.nl
Everythingtim.nl is een beautyblog die beheert word door een jongen. Dat vind ik super cool. Ook Tim schrijft reviews en maakt shoplogs. Tim schrijft anders dan Vera maar ik vind dat ook hij heel goed schrijft.

nu ga ik jullie vertellen welke youtube kanalen ik volg. Ik volg er best veel maar ik heb er een paar voor jullie uitgekozen. Ze zijn allemaal Nederlands omdat ik engels niet kan verstaan. :$

mylovebuglife
goodxnightmare
teske

dit zijn de drie kanalen van Teske. Ze maakt voor alle drie de kanalen verschillende filmpjes. Voor Teske maakt ze ongeknipte videos en vlogs. Voor de andere twee maakt ze beautyfilmpjes en filmpjes voor haar blog.

justcallmedonna
ikbensaske

dit zijn de filmpjes van de zus van Teske, Saske. Ik vind haar filmpjes heel leuk gemaakt en Saske is heel grappig. Haar filmpjes verschillen heel erg. Ze gaan niet alleen over beauty maar over van alles. Dat vind ik zo leuk aan haar filmpjes.

schatteke
2e kanaal

deze twee kanalen zijn van Sanne. Sanne maakt hele leuke filmpjes. Ook zij maakt shoplogs, maar er zijn ook heel veel andere filmpjes te vinden op haar kanaal.

yoursmokindog
2e kanaal

deze twee kanalen zijn van Alwin. Alwin maakt hele leuke en creatieve filmpjes. Ook maakt hij t-shirts en tassen. Hij heeft een stel poppetjes ontworpen die in zijn filmpjes terug komen. Maar hij maakt ook filmpjes in opdracht of gewoon leuke vlogs.


Fun
Realiteittijd

twee kanalen beheert door Mert. Merts filmpjes zijn heel grappig. Zo maakt hij op het kanaal samen met zijn vriend Dylan "milkshakevlogs" ze halen een milkshake en onderweg doen ze allemaal random dingen. Op realiteittijd staan filmpjes van zijn typetje Gerrit. Gerrit is een beetje een kluns. Hij heeft geen vrienden en is heel dom.

VeraCamilla
Vera

deze twee kanalen worden beheert door Vera. Op VeraCamilla zet Vera filmpjes voor haar beautyblog. De filmpjes gaan dus bijna altijd over beauty. Op Vera zet ze filmpjes als "mee met Vera" waar in je haar de hele dag volgt.

Dit waren de youtubekanalen en blogs die ik volg. welke blogs/ youtubekanalen volg jij?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten