maandag 4 maart 2013

het echte lentegevoel.

nou is het dan eindelijk zo ver, de lente komt er aan. Het word de komende dagen 10 graden of hoger en dan krijgen de meeste mensen de lente in hun bol. Zo ik ook. Ik heb voor jullie lenteliedjes, afbeeldingen en allemaal andere dingen op gezocht die mij het ultieme lentegevoel geven. Laat ik beginnen met wat afbeeldingen.



tja, veel uitleg heeft deze denk ik niet nodig. In de lente gaan alle bloemetjes bloeien en als ik dan buiten loop en ik zie al die mooie bloemen krijg ik toch wel een echt lentegevoel. 


de zon. Hij geeft mij ook een lentegevoel. Ik hou ervan om lekker zonder jas op de fiets te zitten, zacht briesje door mijn haren, zonnetje. Dan is het voor mij ├ęcht lente.




kleine schattige diertjes! Iedereen weet dat ze geboren worden in de lente, daarom krijg ik het echte lentegevoel van al die kleine diertjes die rondhuppelen. 

ik ga door met wat lente muziek. 













tenslotte laat ik jullie wat spring musthaves zien door middel van een polyvore collage. 


spring flowers

ik heb van dit bericht een echt lentegevoel gekregen. waar krijg jij een lentegevoel van?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen