zondag 7 april 2013

amerikaans snoep #2
















Een vriendin van mij had een winkeltje in de stad ontdekt met allemaal Amerikaans eten. Natuurlijk wou ik graag mee om nog wat dingen uit te proberen! Let niet op de achtergrond van de foto's. Ik moest de foto's in de stad maken en daar konden we geen betere achtergrond vinden dan een boom...





skittles wild berry
Deze skittles had ik nog nooit geproefd. Toen ik deze zag in de winkel wou ik ze meten meenemen.  Ik was erg benieuwd naar deze smaak omdat ik benieuwd was of ze heel erg anders smaakte dan de skittles tropical die ik al eerder heb geprobeerd. Maar gelukkig smaakte ze heel anders. Ze smaakte een beetje naar kauwgom, maar dan frisser. Heel erg lekker. Gelukkig kon ik me inhouden en heb ik het zakje niet in één keer leeg gegeten. Dus nu kan ik nog vaker genieten van deze lekkere skittles. 




Nerds
Ik heb heel vaak gehoord van mensen dat Nerds zo ontzettend lekker waren. Dat moet ik ook proberen! Dacht ik. Ik koos voor de zure Nerds met de smaak Amped Apple en Lightning Lemon. En ik heb de goede smaak gekozen, want wat waren ze lekker! Ze waren onwijs zuur, maar daar hou ik heel erg van. Na een hele middag Nerds eten was mijn gehemelte helemaal kapot. Maar het was de moeite waard want ze waren super lekker. Een echt aanrader dus!


Reese's
Reese's is chocolade met pindakaas er in. Ik dacht altijd dat het niet lekker was maar mijn vriendin zei dat het heel lekker was en dat ik het écht moest proberen. Een beetje bang nam ik een hapje. Aan het begin moest ik een beetje aan de maak wennen, maar het was lekker. Je moet er wel van houden, maar bij mij kan het wel. Ik ben niet zo'n hele grote fan van Reese's maar als je ook benieuwd bent is het zeker het proberen waard. 

dit was mijn Amerikaanse eten voor deze keer. wat lijkt jullie het lekkerst?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen