donderdag 28 februari 2013

veranderingen.

zoals jullie misschien al hebben gemerkt zit ik in een soort "blogdip" het begon al voor de vakantie en ik hoopte dat ik in de vakantie wat meer inspiratie zou krijgen en het dagelijkse bloggen weer op zou pakken. Helaas is dat niet gebeurt en ben ik nog steeds inspiratie loos. Ik heb wel veel ideeen maar die hebben veel tijd nodig en die tijd heb ik niet... Maar ik hoop dat mijn inspiratie snel weer terug komt en dat ik over een tijdje weer elke dag post.



binnenkort komen er wat veranderingen op mijn blog. ze zijn niet zo heel groot maar toch wou ik jullie even bijpraten over wat er precies gaat gebeuren.

nieuwe lay-out
ik raak een beetje uitgekeken op mijn lay-out. sowieso hou ik veel van veranderingen maar om mijn lay out nou elke week te veranderen... dat wil ik jullie niet aan doen. maar binnenkort wil ik hem veranderen. ik ga daarbij hulp vragen aan Ande. ik wil mijn titel groter en nog wat andere dingen. Ook wil ik mapjes maken voor mijn berichten zodat het wat overzichterlijker is.


rubrieken
ook wil ik een paar vaste rubrieken doen. Ik heb nu al een maandelijkse music of the moment maar wil ook elke 2 weken een tag doen. Dus weet je een leuke tag? Zet hem in de comments en ik doe hem voor je! Nu wil ik ook nog een wekelijkse rubriek. Dus heb je een idee, zet dat ook in de comments!

Nou dit was het wel weer, niet schrikken dus als je ineens een nieuwe lay out ziet! wat vinden jullie van deze veranderingen? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten