zondag 3 februari 2013

to do before i die


ik zat er al lang over te denken om zoiets op mijn blog te plaatsen en hier is ie dan!

Tumblr_ltank9gfyy1r29t5yo1_500_large
deze twee zijn al heel lang een wens van mij. het lijkt me super leuk om in de buitenlucht te slapen. En het strand lijkt me nog leuker omdat je dan ook nog het geluid van de zee en alles hebt. Ik hou van het strand. Het is daar zo mooi en ik word ontzettend blij van het strand.





Als ik hier ooit het lef voor heb doe ik het zeker. ik wil mijn haar al best wel een tijd rood verven. Geen idee of het mij staat. Ik ga het eerst nog weggeven en wie weet. Misschien is mijn haar over een tijdje rood.


disney land, daar moet ik ook nog een keer naartoe. Ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me ontzettend leuk om naar toe te gaan. 
 
 Tumblr_lthd3zpdlp1r49seco1_500_large
 
 ik dans het liefst overal. Dus ook in de regen. Ik heb het nog nooit gedaan helaas. Lijkt me super. En dan in zo´n lekkere zomerse regenbui, als het dan heel warm is geweest en ineens gaat regenen. Wat ik wel een keer heb gedaan is zwemmen in de regen, dat is ook heel leuk. Zolang het niet gaat onweren wat bij mij dus wel gebeurde.
Tumblr_ltzzoffkji1r29t5yo1_500_large

ik ben er mee bezig! Ik heb sinds kort een baantje waar mee ik spaar voor een goede camera. Over een paar maanden heb ik er één. 






Ik heb dit natuurlijk wel eens gedaan met diploma zwemmen. Maar dat vind ik niet tellen. Ik wil dit een keer doen in de zomer als het bloed heet is. 



als klein meisje droomde ik hier al van en het is nog steeds niet uitgekomen. Het lijkt me echt ontzettend gaaf om met een dolfijn te spelen en te zwemmen. Helaas is dat best moeilijk om te doen in Nederland. Dus als ik later ga reizen komt hij hopelijk wel uit.
Tumblr_lrmrc4dztr1r29t5yo1_r2_500_large 
 wow, dit lijkt met zo ontzettend gaaf. Springen uit een vliegtuig en dan even zweven boven de wolken. 

Tumblr_lyvzqyhacm1rnihywo1_500_large

ik denk niet dat dit mij ooit nog gaat lukken. Maar het is leuk om er over te dromen. toch?

Tumblr_lt8te2zug71r29t5yo1_500_large
 
 ik wil zo graag een keer naar Venetië! En natuurlijk wil ik dan ook in zo'n bootje varen.

dit wil ik doen voordat ik dood ga.

wat zouden jullie willen doen?







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen