woensdag 3 april 2013

before i die, i've done

een paar dagen geleden poste ik de "to do before i die" tag. Toen ik die had gedaan kwam ik deze tag tegen. En die heb ik ook maar gedaan.





Tumblr_luey28ypgl1r29t5yo1_500_large


















dat heb ik vorig jaar gedaan. Mijn vriendin Ande was jarig in de zomervakantie. Samen met mijn vriendin heb ik toen een suprise party voor haar georganiseerd. We smsten haar een routebeschrijving die ze moest volgen om bij ons te komen. Het was een heel gezellig feestje.

Tumblr_luoe4susta1r29t5yo1_500_large
ik heb heel vaak naar zonsondergangen op vakantie gekeken. Met mijn familie. En ik hou van mijn familie.

 



toen ik acht was en we op vakantie waren zag ik mensen paragliden. Meteen wou ik het ook doen. En het mocht. Het was een ontzettend leuke ervaring en ik zou het best nog een keer willen doen.

Tumblr_lu0iurpocz1r29t5yo1_500_large
toen ik 2 jaar geleden met mijn moeder in Parijs was hadden we geen avondeten. Toen zijn we naar de bakker gegaan en hebben we als avond eten croissants gekocht.

Tumblr_ltjgdbdpns1r29t5yo1_500_large

vorige week vertelde ik jullie hier ook al over. Het is heerlijk om met een paard over het strand te rijden.


X_ebcfcfc1_large

één muur op mijn kamer hangt bijna helemaal vol met foto's en kaartjes. En hij groeit nog steeds.


Tumblr_lt4i3ttzvh1r29t5yo1_500_large

toen ik vorig jaar met school in Parijs was heb ik als lunch een crêpe gegeten. Hij was heel goedkoop en dat proefde je ook. Hij smaakte een beetje naar plastic.



mijn ipod touch is al heel oud. Maar ik hou nog steeds van hem.

ik heb vriendinnen waarvan ik weet dat ze me nooit laten vallen. Wat ik ook doe. Mijn vriendinnen zijn heel lief. En ik laat hun ook nooit meer vallen.

heb jij dingen van deze lijst al gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen