zaterdag 23 februari 2013

amerikaans snoep


ik ben er sinds een paar weken achter dat mijn supermarkt buitenlands eten verkoopt. ook amerikaans snoep en andere dingen. ik wou al heel lang amerikaans snoep proberen en heb er dus wat van gekocht. ik ga jullie vertellen wat ik er van vond. 





skitlles tropical
ik raad jullie deze echt aan! ik was sowieso al fan van skittles en toen ik deze zag liggen wou ik ze meteen uit proberen. ze hebben een hele bijzondere smaak. ze smaken niet zo als de skittles die ik uit Nederland ken. maar heel anders. veel zoeter en veel -ja hoe logisch- tropischer. er zaten er ook best veel in dus ik kon er lekker lang mee doen.

M&M cookies
deze vind ik best wel speciaal. het zijn normale koekjes maar in plaats van bijvoorbeeld chocolade stukjes zitten er M&M's in. ik wist niet hoe dit zou smaken en was erg benieuwd. maar de smaak viel reuze mee. ik vond het erg lekker smaken. je proeft koek maar ook M&M's, super lekker. het enige nadeel is dat de koekjes heel klein zijn en er heel weinig in het zakje zitten maar voor de rest echt een aanrader.

m&m kokos


weer iets van m&m! mijn broertje had ze voor me meegenomen en samen hebben we ze uit geprobeerd en o my wat waren ze lekker. het was eigenlijk een soort bounty maar dan kleiner en rond. de kokos was heel lekker erbij ookal had ik daar bij voorbaat zo mijn twijfels over. ja, eigenlijk gewoon een bounty maar dan ietsje anders. Ook deze raad ik jullie zeker aan!a

1 opmerking: