zaterdag 16 februari 2013

AANKONDIGING! suikervrij eten.

dit word een heel kort berichtje want ik ga jullie even wat vertellen. Binnenkort ga ik een grote uitdaging aan. Ik ga een week suikervrij eten! Omdat ik erg verslaafd ben aan dingen die suiker hebben heb ik besloten om deze uitdaging aan te gaan.

De regels
ik mag een week al deze soorten van suiker niet eten. Ze staan op de etiketten dus het is vrij makkelijk

  • ·         Suiker
  • ·         Kristalsuiker
  • ·         Basterdsuiker
  • ·         Kandij(-suiker)
  • ·         Geleisuiker
  • ·         Vanillesuiker
  • ·         Glucosestroop
  • ·         Fructosestroop
  • ·         Glucose-fructosestroop
  • ·         Dextrose
  • ·         Druivensuiker
  • ·         Sacharose
  • ·         Sucrose
  • ·         Melasse(-stroop)
  • ·         Invertsuiker
  • ·         Rietsuiker


ik ga elke dag filmen over hoe ik me voel, en dat soort dingen. Daar ga ik dan verschillende afleveringen van maken. En er verschijnt elke week 1 aflevering. Ik ben benieuwd wat jullie van deze uitdaging vinden. Denken jullie dat het mij gaat lukken? En zo nee, hoe lang hou ik het dan vol ?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen