donderdag 3 januari 2013

wie is de mol 2013.

vandaag is het weer zover. Het nieuwe seizoen van wie is de mol begint weer. Super spannend, als wie is de mol fans als ik. Ik weet niet was het is. Ik ben echt bezeten van wie is de mol. Het is zo geheimzinnig en niks is wat het lijkt. Ook vind ik het leuk dat je als kijker zelf ook mee kan doen. Het is van begin tot einde super spannend en geheimzinnig en ik zit elke aflevering aan de tv gekluisterd.

Toen ik hoorde dat wie is de mol vandaag begon heb ik een kwartier door de kamer gestuiterd.

Dit jaar zijn de kandidaten:

  • Janine Abbring
  • Pauline Cornelisse
  • Kees Tol
  • Zarayda Groenhart
  • Joep van Deudekom
  • Tim Haars
  • Daniël Boissevain 
  • Carolien Borgers
  • Ewout Genemans
  • Tania Kross

tijdens de opnames brak Janine Abbring haar rug. Ze heeft daarna heel lang in het ziekenhuis gelegen en heeft daardoor niet meegedaan met de opnames. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Stemt ze dan ineens op de verkeerde mol ofzo? Ik ben benieuwd...

ga jij ook wie is de mol kijken? 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen