dinsdag 15 januari 2013

van kleine Vink naar nu.

Als klein meisje zag ik er best anders uit dan nu. Tijd om dat eens aan jullie te laten zien.





















op deze foto was ik ongeveer 1 jaar.






















hier was ik ongeveer 1 1/2.























hier was ik 3 jaar oud. 




hier was ik 5 jaar oud. Dat "kadootje" naast mij is een reuze paasei. Op mijn basisschool werd altijd een reuze paasei verloot door de ijswinkel in onze wijk. Ik had hem gewonnen. Maar ik moet jullie iets bekennen. Ik vond het verschrikkelijk om hem te winnen. Ik was een klein meisje van 5 en ineens loopt iedereen naar je toe om je te feliciteren en te vragen of ik met hun wil spelen want iedereen wil natuurlijk een stukje...

dit ben ik op mijn 6de verjaardag. Ik zat toen in groept 2. 



hier ben ik 8 jaar. Ik weet niet wat ik aan het doen ben. Iets aan het presenteren ofzo. Check mijn blauwe ogen!



Ik vind deze foto zo schattig! Dit ben ik met mijn oude cavia. Helaas is die een half jaar geleden overleden. Ik ben hier ongeveer 9 jaar.


hier was ik 9 jaar. Ik zat toen net in het orkest waar ik nu nog steeds in speel. We hadden een concert in het Archeon. Het was superwarm en toen ben ik met mensen gaan zwemmen in het badhuis daar. Die strepen op mijn wang zijn schmink. Het is er alleen een beetje afgegaan door het zwemmen...

















hier was ik 10 jaar. Een vriendin van mijn ouders kwam voor haar cursus fotografie foto's van ons maken. Hier heb ik nog geen bril. Die heb ik ook nog helemaal niet zo lang. Pas 2 jaar


 dit is mijn schoolfoto in groep 7. Je ziet daar mijn eerste beugel. Een plaatje. 
















dit ben ik in groep 8. Ik had toen een kerstconcert met mijn orkest. En ja. Ik heb nu wel een bril. Ik kijk een beetje boos maar dat komt omdat ik me concentreer op mijn muziek. 





















hier ben ik 13. Ik was net naar de kapper geweest en had een lok laten knipper. Ik had hem als pony gedaan en ik vind het er niet uitzien. Het is pas een jaar geleden maar ik vind dat ik best veranderd ben sinds die tijd. En ik doe mijn lok ook nooit meer zo want dan zie ik niks ;$







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen