woensdag 6 maart 2013

tag: 25 vragen


weer een tag! Ik zag hem op een blog staan en hij leek me leuk. Sowieso vind ik vragen beantwoorden leuk :)




Heb je huisdieren?
ja ik heb 2 katten. Lodewijk en Speijkje. Lodewijk is 11 en Speijkje 14. Ook heb ik 2 dode cavia's in de tuin liggen. 
Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen
mijn mobiel, tijdschrift en kop thee.
Hoe is het weer op dit moment?
het is koud en het zonnetje schijnt lekker. 
 Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
nee ik rij geen auto. Ben ik nog iets te jong voor. 
Hoe laat stond je vanmorgen op?
6:55
Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
maandag avond. 
Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Jackie. Ik wou hem al een hele tijd zien en heb hem gekeken met mijn vriendinnen.
Wat staat er in je laatste smsje?
waar ben je? Van mijn moeder. De laatste die ik zelf heb gestuurd was: "ik heb hem ook al bijna af" naar mijn vriendin.
Wat is je ringtone?
eigenlijk staat mijn mobiel altijd op stil. Dus verander ik mijn ringtone niet. Maar op dit moment is het: Alexandra Stan- Get back. 
Ben je wel eens in een ander land geweest?
ja in Frankrijk, Belgie, Denemarken en Duitsland. 
Hou je van sushi?
ik heb het één keer gegeten en vond het ontzettend vies. Maar binnenkort ga ik het maar weer eens proberen.
Waar doe je je boodschappen?
bij de Kippersluis. Eerst was het de Super de Boer maar die is overgenomen.
Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee. Mensen hebben me wel eens aangeraden om dat te doen maar ik heb het nooit gedaan. 
Hoeveel broers/zussen heb je?
ik heb een broertje van 12 jaar. 
Heb je een gewone computer of laptop?
ik heb een laptop die ik ook gebruik voor school. 
Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
ik word 15 op mijn volgende verjaardag. Dat duurt nog wel even. 
Draag je contactlenzen of een bril?
overdag contactlenzen, 's avonds een bril. 
Verf je je haar?
Nee, ik zou het over een tijdje misschien wel willen doen. Maar ik geef mijn haar weg en dan moet het ongeverfd blijven. 
Vertel iets over je planning van vandaag
vandaag ga ik mijn brief afschrijven, frans leren, viool studeren en wie is de mol kijken!
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
goeie vraag. Dat is al best wel een tijdje geleden. Ik weet eigenlijk niet wanneer precies.
Wat is de perfecte pizza?
een pizza met ui. 
Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
ik ben al 6 jaar vegetarier en ben de smaak van een hamburger een beetje vergeten dus ga ik voor de cheeseburger. Ookal vind ik die ook niet altijd even lekker. 
Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee. Tot nu toe blijft het bij 3 uur. 
Wat voor kleur ogen heb je?
ik heb blauwe ogen. 
Welke andere bloggers volg jij?
ik volg teskuh.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen