woensdag 23 januari 2013

roomtour.



roomtour. De meeste mensen doen dat door middel van een filmpje. Ik doe het door middel van foto´s.









het eerste wat je ziet als je mijn kamer inkomt is dit ding. Ik heb dit ooit gekocht op een vrijmarkt. Hij is heel handig.


sieraden en make up.


met deze muur ben ik heel erg blij. Ik heb er allemaal verjaardagkaarten en andere leuke dingetjes ogehangen. Ook heb ik er maskers en slingers opgehangen. 

dit is een schilderij met allemaal verschillende Vinken. Hij hangt al heel lang op mijn kamer en ik ben niet van plan om hem weg te halen.





                                   
bureau. 


dit is een plankje met allemaal beeldjes. Ik heb uit heel veel verschillende landen beeldjes mee genomen. En nu is een deel van mijn plank een "beeldenplank" geworden.

die "friends" fotolijst heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen. De foto's die er in zitten zijn alleen heel erg oud. Ik moet hem weer een keer veranderen. 


 overal in mijn kamer staan dit soort spulletjes. Ook op mijn bureau. Ik vind het heel gezellig hoewel andere mensen het een beetje druk vinden.



overal op mijn bureau en in mijn kamer hangen of staan dit soort dingetjes. Ik vind het er heel gezellig uitzien hoewel andere mijn muur een beetje druk vinden. 
schoolspullen.



bed.


ik ben ooit begonnen met zelf een behang te maken van plaatjes. Dit zijn alleen maar paarden. Die ik geknipt heb uit paardentijdschriften.


slaapbankje.

zelfs op mijn plafond hangen dingen. 


 kledingkast.


en dit is het uitzicht uit mijn raam.


zo dit was hem dan. wat vonden jullie ervan? zouden jullie nog graag iets zien op mijn blog? Tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten