zaterdag 12 januari 2013

review: tangle teezer.







heel veel mensen hadden het erover en toen heb ik hem ook maar gekocht  de tangle teezer. En ik schreef er maar meteen een review achteraan.

de tangle teezer is een soort paardenborstel. Maar dan voor mensenhaar. Hij is bedoeld voor haar waar heel veel klitten in zitten. Ik heb aan de achterkant een beetje kroeshaar waar door het daar heel makkelijk in de klit gaat. Ze zijn er in heel veel verschillende kleurtjes. Die van mij is oranje. Ik vind het echt een hele mooie kleur.


Ik had verwacht dat het borsteltje heel puntig was maar het borsteltje is flexibel. Het handvat houd ook heel makkelijk vast en dat verwacht je niet.





mijn haar krijgt echt meer glans ik zie echt verschil. Ik wou mijn haar graag wat beter verzorgen omdat ik het weg ga geven. Als mijn haar te lang is gaat het heel snel dood en gaat het ook sneller in de klit. Ik kreeg mijn klitten er echt niet uit met mijn normale borstel. Mijn tip is wel om er ook nog een standaard borstel bij te hebben. Vooral als je een lok/pony hebt zoals ik. Omdat de tangle teezer van best groot formaat is kan ik er mijn lok niet mee borstelen.




 de tangle teezer is te koop bij kapperswinkels vanaf 15,00.

Nou nog een vraag voor jullie. wat zouden jullie nog graag op mijn blog zien? Wat voor artikeltje, filmpje of iets anders. Tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen