donderdag 17 januari 2013

music of the moment.

op dit moment luister ik naar heel veel verschillende muziek. Tijd voor een music of the moment. Ik vond het heel moeilijk om te kiezen want eigenlijk vond ik alle muziek die op mijn computer staat heel leuk.





Van de goed heiligman heb ik de nieuwe cd van jason mraz gekregen. Love is a four letter word. Hij is nu al helemaal stuk gedraaid.


Ook heb ik nog 2 andere cd's gekocht. Take the crown van Robbie Williams en best of 2012 van 538. Allebei heb ik die ook al heel vaak geluisterd.




Maar er zijn nog meer nummers.
Rock me- one direction. Ik ben niet echt een directioner ofzo. Maar toen ik dit liedje hoorde vond ik hem toch wel heel leuk.



Ed Sheeran heeft ook hele goede muziek. Zoals Drunk.




One night stand- Sam Gray




Locked out of haven- Bruno mars. Heel grappig nummer.
















Same heart- laura jansen. Dit nummer heeft ze geschreven voor serious request. Ik vind hem prachtig.





Dan heb je ook nog Let her go- Passenger. Vooral het intro vind ik heel mooi.




er zijn nog zoveel meer nummers waar ik jullie over zou willen vertellen. Maar dan word het een beetje te lang.

welke muziek luisteren jullie op dit moment?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen