dinsdag 22 januari 2013

mijn schetsboek.

zo als de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten vind ik tekenen en alles daarom heen heel leuk. Daarom vandaag. Een kijkje in mijn schetsboek.








de voorkant is niet zo heel interessant. Ik heb mijn naam erop geschreven en nog wat andere woorden. Eerst wou ik dit boek als "inspiratieboek" gebruiken. Ik wou plaatjes uit tijdschriften knippen om inspiratie op te doen voor iets. Vandaar dat je er ook inspiratie op ziet staan.

Het eerste deel van het boek sla ik even over omdat dat tekeningen zijn van heel lang geleden.

Het eerste wat ik jullie laat zien is een stukje "inspiratieboek" ik heb uit oude tijdschriften verschillende plaatjes geknipt en daar een soort collage van gemaakt.

Met deze twee bladzijdes ben ik heel blij. Een vriendin had kadopapier van de Bruna met hartjes. Ik vond het ontzettend leuk kadopapier dus heb ik er twee bladzijdes mee gevuld.

Dit vind ik ook een ontzettend schattig plaatje. Allemaal kinderen die "Happy 2013!" vasthouden.

Nu komen de "echte" tekeningen. Wat jullie nu gaan zien zijn vooral portretten. Ik heb plaatjes van internet geplukt en die na getekend. Ik ben ook nog gaan expirimenteren met kleur. Ik heb ook nog 2 vriendinnen na getekend.
















































































Daarna komen er wat mindmaps. Mindmaps vind ik heel leuk om te maken. Ik doe het nog helemaal niet lang en heb er dus ook nog maar 2. We deden het een keer met kunst en ik vond het meteen heel leuk. Daarna ben ik het thuis vaker gaan doen. De mindmaps die ik nu heb gemaakt gaan over mezelf en over de dingen waarvan ik hou.

als allerlaatste zie je een tekening van een boom met een schommel. Ik maak niet zo vaak dit soort tekeningen maar ik had er ineens even zin in.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten