zondag 6 januari 2013

lente ?!

de lente is een beetje te vroeg dit jaar. Nou, zo voelt het in ieder geval. Het is veel te warm voor de tijd van het jaar. Het is gemiddeld 10 graden terwijl het normaal tussen de 0 en de 5 graden is in Januari. En het blijft voorlopig nog warm. tot en met donderdag blijft het tussen de 7 en de 10 graden. De zon heeft zich nog niet zo veel laten zien. Het blijft wel een beetje deprimerend. Als de zon zich nou ook nog even liet zien was het lekkere weer compleet.

het heeft deze winter precies 1 keer gesneeuwd. Ik vind sneeuw en ijs heel leuk. Schaatsen en alles vind ik ook heel leuk. Maar als het niet in mijn kerstvakantie is vind ik het wel vervelend. Want dan moet ik gewoon weer naar school en kan ik helemaal niet genieten van het lekkere winterse weer.

Je merkt ook aan de planten dat het warmer is dan normaal. Aan heel veel planten zitten al knoppen en sommige staan zelfs al in bloei. Dat levert natuurlijk wel mooie kiekjes op.
















twee knoppen aan elkaar.























een boom met klimop.

hopen jullie nog op een winter of vinden jullie het wel goed zo?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen