maandag 28 januari 2013

kledingstijl

ik heb me altijd geprobeerd te onderscheiden van de rest qua kledingstijl. Als klein meisje kwam ik in jogging broeken en kleurige shirts naar school. Mijn kleding moest altijd goed zitten. Ander wou ik het niet. Spijkerbroeken wou ik nooit, die vond ik te strak. Tot groep 7 heb ik altijd jogging broeken gedragen. In groep 7 zag ik ineens de skinny jeans. Ik vond de kleurtjes leuk omdat ik altijd kleurtjes droeg. Ik trok ze aan en vanaf toen heb ik ze altijd gedragen.


Ik hou ervan om me stoer te kleden. Wijde blousjes, donkere t shirts en fel gekleurde skinny jeans. Spijkerbroeken draag ik niet. Nooit gedaan ook. Ik heb nog nooit in mijn leven een spijkerbroek gekocht. Als je de skinny jeans niet meerekent. Skinny jeans zijn echt mijn grote liefde. Ik vind het heel leuk om kleuren te mixen met wat donkerders. Zo draag ik graag een grijs shirtje op een rode skinny. Ook ben ik helemaal verliefd op blousjes in verschillende kleuren. Ik vind ze lekker zitten, en ze zijn ook nog eens ontzettend leuk. Mijn kleding moet wel lekker zitten anders neem ik het niet. Hoe leuk hij ook is. Als hij niet lekker zit hang ik hem terug.




















Ik kleed me misschien niet zoals de rest en er zijn best wel mensen die commentaar hebben op mijn kleding maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik wil opvallen. Ik hou er niet van om elke 5 minuten naar het toilet te rennen om te kijken of mijn haar wel goed zit. Ik ben niet zo iemand die z'n hele make up lijn mee naar school neemt om het daar bij te kunnen werken. Het maakt me niet uit of mijn nagellak afbladdert. Ik hou er niet van om mij vol te hangen met allemaal bling bling sieraden. Nee. Dat is niks voor mij. Ik hou er wel van om er een beetje stoer uit te zien. Misschien wel mannelijk. Maar ik blijf een vrouw. Ik hou er ook wel van om soms wat make up op te doen maar ik maak er geen gewoonte van. Ik kan ook prima zonder make up over straat.



Ik kleed me niet zoals de mode. Nee. Nooit gedaan ook. Ik hou ervan om op te vallen. Niet mee te gaan met de massa. Ik kleed me zoals ik zelf wil. Maar als mensen dan met een lelijke blik naar mijn kleding kijken word ik altijd toch wel even onzeker. En ik durf lang niet alles aan te trekken omdat ik bang ben dat mensen het stom vinden. Zo loop ik liever niet in een legging over straat. Hoewel ik ze wel erg lekker vind zitten voel ik me er niet veilig bij als ik er één aan heb. Zoiets trek  alleen aan als ik thuis ben en niet weg hoef. En ik heb wel rokjes maar die zijn vooral voor uitvoeringen en daarna verdwijnen ze gewoon weer in mijn kast. Als ik een rokje aan heb voel ik me meteen zo net. Dan heb ik het gevoel dat ik niet ruig kan doen. En je zou mij ook nooit op ballerina's, hakken of andere dingen zien lopen. Dat vind ik gewoon niet lekker zitten. Eigenlijk loop ik altijd op gympen. Ze lopen lekker, hebben leuke kleurtjes en ik vind ze super leuk!









ik kleed me niet echt volgens een stijl. Ik kleed me gewoon volgens mijn eigen stijl. volgens welke stijl kleden jullie je? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten