donderdag 10 januari 2013

ik.

ik zat laatst te denken. Een blog is een soort kijkje in mijn leven. Maar eigenlijk weten jullie helemaal niks van mij. Hoog tijd dat jullie wat meer van mij te weten komen. Dus nu een "kijkje'' in mijn leven.




























ik heb 2 katten. Lodewijk en Speijkje. Dit is Lodewijk. Hij is 11 jaar en ik heb hem nu ongeveer een jaar. Hij is heel lief en helemaal wit.



















dit is Speijkje. Speijkje is wat ouder dan Lodewijk. Ze is namelijk 14. Omdat ze zo oud is kan ze niet meer miauwen maar alleen nog maar piepen. Ze is ook niet meer zo goed zindelijk waardoor ze soms in huis poept en plast. Ook maakt ze een beetje gorgelende geluiden als ze slaapt. Dat is best vervelend soms aangezien ze naast mijn kamer slaapt en mijn deur altijd open staat. 


dit zijn mijn cavia's Sammie en Mickey. Helaas zijn ze allebei al overleden. de onderste is Sammie en de bovenste is Mickey.

Ik woon in Utrecht. Vlak bij het centrum. Ik woon in een normaal rijtjeshuis in een normale straat. Klinkt heel saai maar het is best wel gezellig in de straat. Ik woon naast een creche en dat is soms best wel heel erg vervelend.

Ik zit op UniC. Op UniC heb je geen boeken maar een laptop. Ik moet dus elke dag mijn laptop mee naar school sjouwen. Alles wat je nodig hebt staat op je laptop. Ook werk je in zogenaamde "maatjescirkels" dat zijn groepjes waarin je opdrachten moet maken. Ook hebben we Motivaktie. Dat is een vak waarbij je zelf een project moet bedenken en dat moet uitvoeren. En hebben we thema. We hebben maatschappij, natuur en engels thema. Onder maatschappij vallen geschiedenis, aardrijkskunde en maatschappijleer. Onder Natuur vallen natuurkunde, biologie en scheikunde. We moeten heel veel zelfstandig doen en dat vind ik heel fijn werken.

ik ben vegetarier en hou heel veel van dingen met suiker erin. :)

























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen