zaterdag 19 januari 2013

ìk hou van...















ik hou van veel dingen. Hier wat dingen waar ik heel veel van hou.




-Je hebt vast wel iets waar je echt blij van word. Bij mij is dat muziek. Als ik muziek luister of het zelf maak word ik ontzettend vrolijk. Overal waar ik naartoe ga neem ik oortjes mee en mijn ipod. Als ik me dan verveel ga ik muziek luisteren. Sommige mensen vinden wat ik luister saai. Maar ik hou juist van een ander soort muziek. Op school kan ik me ook beter concentreren door muziek te luisteren. Dus ik luister ook best wel wat uren muziek per dag.




-nog iets waar ik heel erg van hou. Dansen. Ik dans nu een half jaar en ik vind het heel erg leuk. Als ik dans word ik ontzettend vrolijk. Dansen heeft ook met muziek te maken. Misschien dat ik er daardoor zo erg van hou. Maar ik vind het ook gewoon fijn om te bewegen.


- ik hou van mijn vriendinnen. Ze zijn ontzettend lief en ik kan altijd met ze lachen. Het is altijd ontzettend gezellig om hun weer te zien en leuke dingen met ze te doen. Ik zou geen betere vriendinnen kunnen verzinnen.













- snoep en lekker dingen. Nog een liefde van mij. Snoep is lekker. En ik hou me best in om niet te veel te eten. Dat lukt niet altijd maar ik probeer het wel. Mijn goede voornemen dit jaar was om gezonder te gaan eten, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik kies toch liever voor iets anders lekkers.



ik hou van het strand. Heel erg zelfs. De geur en de zee. Meestal als ik op vakantie ga is het naar het strand. Op het strand heb ik een echt vakantie gevoel. Ik hou ervan om over het strand te lopen. Wind door je haren. Ik hou ervan om de duinen op de klimmen en dan om je heen te kijken en te genieten van het uitzicht. Ik vind het ook ontzettend leuk om te zwemmen in de zee. Dat doe ik zelfs in de regen. Het liefst woon ik dicht bij het strand. Maar dat gaat hem niet worden. Ik woon gewoon in een gewone straat in een gewoon huis op zo'n 100 kilometer van het strand.



ik hou van tekenen. Het maakt niet uit wat ik teken. Het brengt me gewoon tot rust. Het tekenen zit ook in de familie. Mijn moeder gaf beeldende vorming op een middelbare school en tekent nog steeds heel veel. Ik heb het dus niet van een vreemde.




ik hou van lachen. Ik lach ook best veel. Ik lach soms zelfs als ik vervelend nieuws heb ofzo. Dat is best raar maar ik kan er niks aan doen. Ik lach eigenlijk bij alles wat ik zeg. Ook lach ik veel met mijn vriendinnen. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Daar blijf ik bij.














zo dit was hem dan. Dit zijn mijn meest geliefde dingen.

waar hou jij van?


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen