woensdag 9 januari 2013

get to know me.

 

 get to know me is een tag waarin je vragen over jezelf beantwoord. Ik vond hem wel leuk dus heb ik hem ook gedaan :)




Geboortejaar?
ik ben geboren in 1998
Hoe lang ben je?
ik ben ongeveer 1.60. Mijn ouders zijn zelf ook heel klein dus het is niet raar. Ik zou soms best wel wat groter willen zijn omdat mensen mijn door mijn lengte meestal ook jonger schatten.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? fuck, vandaag weer school. Woensdag is nooit mijn favoriete dag van de week omdat ik dan de meest verschrikkelijke vakken heb. Namelijk Duits en Frans. Ik heb die vakken ook nog eens aan het einde van de dag en dan val ik echt in slaap.
Waar ben je op dit moment? in de huiskamer. Ik heb niet echt een standaard blog plek. Het ligt er gewoon aan waar ik zin in heb.
Single/relatie? single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: een bezig bijtje die het leven op haar eigen manier leeft en zoveel mogelijk uit het leven wil halen
Guy/Girlcrush: guycrush, denk ik ;$
Wat zou je op dit moment graag willen? vakantie. Ik zit pas 3 dagen weer op school maar ik ben er nu alweer klaar mee.
Wat is je doel in het leven? ik wil graag blijven dansen en mijn blog natuurlijk houden. Ik wil mijn eindexamen halen en dan iets leuks gaan doen met mijn leven, wat weet ik nog niet.
Waar ben je bang voor? eigenlijk ben ik niet zo snel bang voor dingen. Waar ik het meeste bang voor ben is dat ik mensen waarvan ik hou kwijt raak. En ik ben soms ook bang voor wat mensen van mij vinden. Wat dat betreft ben ik een beetje een onzeker krielkipje.
Heb je je rijbewijs? guys. Ik ben 14. Nee dus.
Nagellak of lippenstift? nagellak. Ik vind lippenstift nooit zo fijn zitten en nagellak vind ik super leuk.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? zomer of lente. Dan is het niet zo koud. Ik kan echt niet tegen kou en de winter. Ik word altijd zo depressief van het grijze weer buiten.
Wil je ooit gaan trouwen? vast wel. Ik heb nu nog geen vriend maar als ik er een heb dan misschien wel. Het lijkt me wel mooi. Je krijgt een hele mooie jurk en alles. 
Ben je een healthy-freak? niet echt. Ik eet bijna nooit fruit, een goed voornemen voor 2013 is om dat wel te doen. Ik sport wel. Dansen en paardrijden. Voor de rest drink ik geen alcohol, rook ik niet en gebruik ik 
geen drugs
.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? mijn haar is bruin en ongeveer tot op mijn borst. Ik wil het graag laten groeien omdat ik het aan haarwens wil geven.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? eigenlijk niks. Ik ben blij met wat ik nu heb.
Heb je tattoos? nee. Ik weet ook niet of ik er een zou willen. Het lijkt me nogal pijn doen eigenlijk.
Heb je piercings? behalve mijn gaatjes, nee.
Draag je een bril? ja. Ik ben ongeveer half blind zonder bril. Dus ik moet wel. Ik ben bezig met lenzen dus die heb ik binnenkort.
Wat is jouw perfecte pizza? een pizza met ui.
Favoriete eten/drinken? ik hou van alles waar suiker in zit. Misschien niet zo gezond maar dat boeit me niks. Ik mag geen cola drinken vanwege mijn beugel maar dat doe ik stiekem toch :) en dat vind ik ook nog eens heel lekker.
Wat is je favoriete parfum? ik heb eigenlijk niet zoveel parfum. Alleen een snoopy parfum maar die is nogal oud ;$
Wat is het laatste wat je kocht? een kitkat, in de pauze op school.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? fietsen. Ik was toen op weg naar school en ongeveer op de helft.
Favoriete ijsje? schepijs van Roberto. Een ijszaak bij mij om de hoek. Ik hou van tiramisu, lemon chello, citroen. Eigenlijk alle smaken vind ik lekker.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? ik hou niet zo van vroeg opstaan. Maar ik hou er ook niet van om te slapen tot twaalf uur. Dus allebei een beetje.
Wat zijn je plannen voor 2013? ik wil gezonder eten. Meer fruit vooral. Mijn moeder zorgt wel dat ik mijn groente binnen krijg maar fruit gaat nooit zo goed. En ik wil heel graag mijn haar geven aan haarwens.
Met hoeveel kussens slaap jij? twee. een in mijn armen en een onder mijn hoofd.
Ben je een ochtend of avond persoon? allebei een beetje. Ik hou niet van vroeg opstaan maar in de avond kan ik soms ook flink chagrijnig zijn.
Ben je geordend of rommelig? eigenlijk ben ik best geordend. Vroeger was ik echt een rommelkont. Maar nu niet meer. Ik ruim ongeveer elke avond mijn kamer op, heel overdreven ik weet het. Maar zo hoef ik niet heel vaak heel veel op te ruimen.
Wat wil je op dit moment graag zien? een goeie film. Daar heb ik wel zin in. Er is 1 film die ik heel goed vind en dat is amelie. Die zou ik nu wel willen zien.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? over 10 jaar ben ik 24. Dus ben ik klaar met school. Hopelijk weet ik dan wat ik wil doen met mijn leven. Misschien heb ik ook wel een vriend.
Wie mis je op dit moment? ik mis mijn vriendinnen. Ik heb ze vandaag nog gezien, maar ik mis ze. Ja, ik mis ze gewoon.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Het klinkt heel gek, maar mijn handen. Ik heb hele lange vingers en daar ben ik blij mee. Ik speel viool en piano en dan is het fijn om lange vingers te hebben
Ben je verlegen? Soms. Als ik met mijn vriendinnen ben meestal niet. Maar als ik alleen met iemand ben die ik niet zo goed ken ben ik wel verlegen. In een groep ben ik ook niet de persoon die het meeste opvalt. Maar met vriendinnen ben ik wel gewoon lekker gek en niet verlegen.
Heb je een accent? Nee, nou in ieder geval niet dat ik weet. Ik kom uit Utrecht maar praat niet zo als mensen die in Utrecht wonen. Maar als ik wel een accent heb hoor ik het graag :)
Zussen/broers, hoe oud? Ik heb 1 broertje van 12 jaar oud.
 Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? in het dagelijks leven zit ik meestal tot half 4 op school. Daarna ga ik of huiswerk maken of bloggen of chillen. Meestal kijk ik nog wat filmpjes op youtube en soms ga ik sporten. Ik rij paard en dans. En 2 keer per week speel ik viool. 1 keer op les en 1 keer op het orkest waar ik in speel.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen