vrijdag 4 januari 2013

Ewout uit wie is de mol.

ik denk dat ik dit elke week ga doen. Een dag na wie is de mol vertellen wat er is gebeurd en wie er uit is gegaan enzo.





Gisteren was de eerste aflevering van wie is de mol. Natuurlijk zat ik weer te genieten op de bank. De dropping vond ik heel grappig. Hoe die mensen dan op het podium moesten komen en dat er dan van alles tegen hun werd verteld. Daarna kwam het bungee jumpen. Heel hoog, maar super spannend. De eerste groep gunde niks aan de andere groep. Maar andersom wel. De andere groep gokte de hele tijd goed waardoor er uit eindelijk 4 met een vrijstelling waren. Niemand wou hem verkopen (zou ik ook niet doen). En toen. De test. Ik had eigenlijk helemaal niet zo gezocht naar een mol. Dus ik wist niet echt wie mijn mol was. Ik zei maar Ewout. Verkeerd gegokt. Want Ewout vloog eruit. Volgende week moet ik dus  maar wat beter opletten voordat ik zomaar wat ga roepen :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen