zondag 30 december 2012

in 2012...

2012 is bijna voorbij. En ik ga een soort "evaluatie" doen van het jaar 2012 plus mijn voornemens voor 2013.





in 2012...

Heb ik ontdekt wie er echt om mij geven.
Dat heb ik gedaan doordat een deel van 2012 op mijn nieuwe school was. Mijn vriendinnen van mijn oude school zijn toen naar een andere school gegaan. Ik heb nieuwe vriendinnen gemaakt en mijn oude vriendinnen hebben mij een soort van in de steek gelaten. En van mijn nieuwe vriendinnen denk ik dat ze om mij geven. 

in 2012...

Heb ik liefde gezien.
En dat heb ik niet gedaan door middel van een vriendje, maar door middel van mijn vriendinnen. Want als ik mijn nieuwe vriendinnen vergelijk met mijn oude vriendinnen is het gewoon heel anders. Want mijn nieuwe vriendinnen zijn zoveel liever en mijn oude vriendinnen hebben soms zo lullig tegen mij gedaan. Ze waren mijn enige vriendinnen daarom heb ik het gepikt van ze. Mijn nieuwe vriendinnen zijn anders dan mijn oude vriendinnen. Zij laten mij niet zitten. Dat weet ik.

in 2012...

Heb ik verdriet gehad.
eerst kreeg ik te horen dat mijn stiefnichtje een tumor in haar hoofd had. Ze is daaraan geopereerd en de operatie is goed gegaan. Je kan nu wel denken dat het stieffamilie is en dat ik daar minder om geef ofzo. Maar ik geef even veel om mijn stiefnichtje dan om mijn eigen familie. 
Een paar maanden later belande mijn opa in het ziekenhuis. Hij had heel veel verschillende dingen, maar hij is ook al heel oud. We dachten echt dat hij dood zou gaan. Maar hij is er weer boven op gekomen. Hij is al bijna weer de oude. Maar je merkt wel dat hij ouder is dan voordat hij in het ziekenhuis kwam. 

voornemens voor 2013...

gezonder eten. 
Ik eet wel genoeg groente op een dag. Maar fruit lukt niet. Ik vergeet het gewoon. Ik eet wel eens een mandarijn ofzo. Maar dat vergeet ik ook nog wel eens. 

over gaan naar de derde. 
Op dit moment ziet het er naar uit dat dat wel gaat lukken. Maar ik heb het toch als goede voornemen gedaan want je weet maar nooit...

mijn haar geven aan Haarwens. 
ik zou jullie eerst even uitleggen wat stichting haarwens doet. Stichting haarwens is een stichting die pruiken maakt voor kinderen die geen haar meer hebben door bijvoorbeeld een ziekte als kanker. Wij, als mensen waarvan het haar wel gewoon aangroeit kunnen ons haar aan stichting haarwens geven. Zodat haarwens daar weer pruiken van maakt. Ik wil ook nog proberen geld op te halen voor haarwens. Ik wil kijken of ik kan collecteren maar ik weet niet of dat lukt. Maar dan verzin ik wel wat anders. Ook interesse? Kijk op de site van haarwens

Ik wil jullie een heeel gelukkig nieuwjaar wensen en tot in 2013!
 
 

1 opmerking: